Select Page

Jak działa Tivano?

Uwolnij swój czas na sprawy biznesowe

jak to działa
Zbieranie i archiwizowanie faktur zakupowych z poczty elektronicznej lub w formie papierowej

Jak przekazać fakturę asystentowi Tivano?

  • Podaj adres mailowy Twojego asystenta swoim dostawcom – Twoi dostawcy przekażą fakturę bezpośrednio Twojemu asystentowi LUB
  • Prześlij maila z fakturą na adres Twojego asystenta (opcja Prześlij/Przekaż dalej) LUB
  • Otwórz aplikację na telefonie, zrób zdjęcie i naciśnij przycisk “Dodaj” LUB
  • Otwórz aplikację na telefonie lub komputerze, załącz fakturę z dysku i naciśnij przycisk “Dodaj”.

Czy mogę przekazywać asystentowi również inne dokumenty?

Aktualnie asystent wykona za Ciebie czynności związane z fakturami zakupowymi. Wkrótce zajmie się również fakturami sprzedażowymi, zaliczkowymi oraz wyciągami bankowymi. Poinformujemy Cię o tym.

Jaki jest adres email mojego asystenta?

Adres email Twojego asystenta to “app+twójNIP@tivano.pl”.

Jeśli Twój NIP to 1234567890, to Twój asystent będzie miał następujący adres email app+1234567890@tivano.pl.

Bieżąca analiza terminów płatności faktur

Jak asystent poinformuje mnie o terminie płatności faktury?

Przekazując fakturę asystentowi zaznacz, czy została ona już zapłacona.

Codzienne asystent sprawdzi, a następnie na ekranie głównym aplikacji przypomni Ci, które faktury i na jaką kwotę masz do zapłaty następnego dnia.

Oprócz tego na Liście faktur pokaże Ci wszystkie niezapłacone faktury. Wystarczy, że wybierzesz filtr “Niezapłacone”.

Terminowe przekazywanie faktur do biura księgowego

Jak asystent sprawdza, czy wszystkie faktury zostały przekazane do księgowości

  1. Asystent przekazuje do księgowości wszystkie faktury na bieżąco.
  2. Dodatkowo, po zakończeniu każdego miesiąca asystent przygotuje i prześle do Twojej księgowości listę faktur – Twoja księgowa / Twój księgowy będzie mógł jeszcze raz sprawdzić czy wszystko zostało zaksięgowane.
  3. Asystent przypomni o fakturach, które oczekują na zatwierdzenie.
  4. Każdą przekazaną fakturę asystent doda do listy faktur (archiwum). Zawsze możesz wrócić i sprawdzić szczegóły każdej faktury.
Wysyłanie faktur do zatwierdzenia

Jak oznaczyć fakturę, by asystent wykonał odpowiednie zadania?

W ustawieniach wpisz adres mailowy osoby zatwierdzającej, jeżeli faktury wymagają zatwierdzenia (np. adres mailowy szefa).

Niezależnie od tego, dla każdej faktury możesz zmienić osobę zatwierdzającą przy przekazywaniu jej asystentowi.

Jeżeli nie ustawisz stałego adresu mailowego do zatwierdzania – zawsze możesz go dopisać przy przekazywaniu faktury asystentowi (przed naciśnięciem guzika “Dodaj”)

Nie czekaj

Twój mobilny asystent biurowy, dostępny 24/7

eco
eco friendly
Oszczędność czasu