Najczęściej zadawane pytania

Czy z asystentem tivano mogę korzystać z mojego dotychczasowego biura księgowego?

Tak, Tivano nie świadczy usług księgowych. Jeżeli współpracujesz już z biurem księgowym i jesteś zadowolony z tej współpracy – niech tak zostanie.

Jeżeli szukasz dla siebie najlepszej księgowości – skontaktuj się z nami.

Czy Asystent Tivano przyda się w mojej firmie?

Aplikacja mobilna Tivano to inteligentny Asystent biurowy – znajdzie zastosowanie w każdej firmie i organizacji, z uwagi na powszechność obowiązków związanych z fakturami, utrzymaniem biura, księgowością itd.

Jednakże, z uwagi na niektóre zastosowane rozwiązania, najbardziej pomocna będzie w małych i średnich firmach (do 100 osób).

Dobrze sprawdzi się też w jednoosobowych działalnościach gospodarczych.

Czy mogę przekazywać asystentowi również inne dokumenty?

Aktualnie asystent wykona za Ciebie czynności związane z fakturami zakupowymi. Wkrótce zajmie się również fakturami sprzedażowymi, zaliczkowymi oraz wyciągami bankowymi. Poinformujemy Cię o tym.

Czy asystent rozpoznaje faktury w walutach obcych?

Tak, asystent rozpozna każdą fakturę, również w walutach obcych.

Każda faktura zostanie przez asystenta zweryfikowana (zostaną sprawdzone wszystkie dane na fakturze) w ciągu 12 godzin. Jeżeli faktura została wystawiona w walucie obcej asystent uwzględni to w procesie weryfikacji.

Kto jest typowym użytkownikiem Tivano?

Przykładowymi użytkownikami Tivano są osoby pracujące na stanowiskach takich jak Kierownik biura,Office Manager, Recepcjonistka, Asystentka itp.

W małych firmach, często zdarza się, że sprawami biurowymi zajmuje się właściciel firmy i to on korzysta z pomocy Tivano.

Czy Asystent będzie dla mnie realną pomocą?

Asystent Tivano został wyposażony w sztuczną inteligencję i zaprojektowany w taki sposób, aby nie tylko pamiętać i przypominać Ci o Twoich zadaniach, ale również rzeczywiście wykonywać za Ciebie rutynowe prace biurowe.

Jakie prace biurowe wykona za mnie Asystent Tivano?

Tivano wykona za Ciebie szereg prostych, rutynowych prac z obszaru administracji biurowej – właśnie tych, których nie lubisz i zawsze odkładasz na później.

Na przykład prowadzenie rejestru faktur, wysyłanie faktur do księgowości, ciągłe sprawdzanie za którą fakturę już trzeba zapłacić, robienie zakupów biurowych itp. 

Ty będziesz miał więcej czasu na ciekawsze zajęcia, które wnoszą większą wartość dla Ciebie i Twojej firmy.

Czy wszyscy w mojej formie muszą mieć zainstalowaną aplikację Tivano?

Nie, Asystent Tivano świetnie radzi sobie bez potrzeby instalowania go u innych pracowników. Z księgowością oraz pozostałymi osobami komunikuje się za pomocą poczty elektronicznej.

Jeżeli więc pracujesz jako Kierownik biura, Office Manager, Recepcjonistka, Asystentka itp. – wystarczy że zainstalujesz aplikację u tylko siebie.

Czy osoba, która prowadzi moją księgowość musi mieć zainstalowaną aplikację Tivano?

Nie, komunikacja pomiędzy Asystentem Tivano, pozostałymi osobami w firmie oraz księgowością odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.

Potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień lub pomocy?

Skontaktuj się z nami. 

Napisz wiadomość na adres biuro@tivano.pl 

lub zadzwoń +48 607 364 154

Nie czekaj

Twój mobilny asystent biurowy, dostępny 24/7

eco
eco friendly
Oszczędność czasu